Prajitura cu nuca si cafea

10 ianuarie 2010

Ingrediente:
Pentru blat:
6 oua
1 plic de vanilie
150 g zahar praf
150 g nuca prajita si macinata
35 g faina
1 praf de copt
1-2 linguri de zeama de lamaie

Pentru crema:
250 g unt
200 g zahar praf
3 plicuri de cafea nes
2 galbenusuri
75 g nuca prajita si macinata sau taiata in bucati mici

Pentru glazura:
ganache de ciocolata si jumatati de nuci

Preparare:
Se prajesc nucile in cuptor (10-15 min la 185º) si se macina. Se lasa cateva intregi pentru decorat.

Se separa albusurile si se bat cu zaharul praf si cu cel vanilat. Se incorporeaza galbenusurile, praful de copt stins in zeama de lamaie si pe urma faina putin cate putin. La urma se adauga nuca macinata. Se toarna compozitia intr-o tava in care s-a pus hartie vegetala si se da la cuptor, 20-30 min la 185º (sa treaca testul scobitorii).

Se scoate si se lasa sa se raceasca.
Se prepara crema: se amesteca untul cu zaharul praf, se adauga cafeaua si galbenusurile si pe urma nucile macinate sau zdrobite.

Se intinde peste blatul rece, se acopera cu ganache de ciocolata si se decoreaza cu jumatati de nuci.

Se pune la frigider pana se intareste.

  • Google
  • Tweet this
  • Facebook

9 comentarios:

Paradis

Este prajitura mea preferata.Arata extraordinar de bine,si stiu si gustul.Un weekend placut.

Judy (Erzsébet Iudith Fat)

Draga Elisa,iti ofer doua premii cu drag!Le gasesti la mine pe blog.

Jack T

Hallo Ella,

sint sigur cä ti-am mai scris aicia o Datä.
Si eu sint tare Fan de la Präjitura asta. Nuca este ceva pengtru care omor pe toatä Lumea. Si Nuca pusä de deko deasupra se potriveste genial. Compliment

Multe Salutäri Jacob

Mariana

Elisa,super arata si dupa reteta e f.buna si gustoasa!

Am si eu o reteta pe care o faceam ceva asemanator:blat,crema dar cu glazura numai deasupra!

A ta e formidabila!

adnas54

Multumesc ca mi-ai amintit de aceasta prajitura. Era prajitura mamei... cat ne placea. Pe curand.

Luminitanaty

arata tare bine, am sa o fac si eu revin cu rezultatul

Luminitanaty

Prajiturica a iesit tare buna, am postat pe blogul meu sursa de inspiratie sper sa nu te superi.
O seara placuta.

cris77

la blat 35 grame de faina sau 350 gr?,,,,multumesc.

Ela

Cris77, sunt 35 g faina.

**Comenteaza**

Multumesc pentru timpul acordat. Citesc toate comentariile si raspund daca aveti vreo nelamurire. Pe curand!

Related Posts with Thumbnails

Copyright © 2009-2010 - Ella's blog | Designer