Pui la cuptor in punga

09 iunie 2009
Ingrediente:
1 pui mic (800g)
1/2 lingurita de busuioc

1/2 lingurita de chimen
1 lingurita de cimbru

1 lingurita de praf de usturoi
1 lingurita de sare
3 lingurite de boia dulce
1 varf de cutit de piper alb si negru

1 varf de cutit de nucsoara

Preparare:
Puiul se curata, se taie bucati mici si se pun in punga speciala pentru friptura.
Se amesteca toate condimentele si se pun peste carne. Se amesteca bine, se inchide punga si se asaza intr-o tava pentru cuptor. Se fac 4-5 gauri cu scobitoarea in partea superioara a pungii si se pune la cuptor 1 ora la 185ºC.

  • Google
  • Tweet this
  • Facebook

5 comentarios:

Carmen

Yummy!

viata'n_pripa

ELLA si eu fac....am sa copii condimentele puse de tine sa incerc.
Si o alta varianta preluata de la bunica mea: puiul condimentat si uns cu ulei pus in punga de hartie (unsa si ea cu ulei) si bagat la cuptor....va recomand sa incercati e super!

Paradis

Super si ce pofta am la ora asta tirzie.Si eu prestez mereu la punga,si ne place mult.Ce-ai tu acolo pe farfurie,arata yammy.O seara frumoasa.

Ela

Viata´n pripa, am sa incerc si varianta cu punga de hartie, suna tare interesant. Multumesc pentru idee.

viata'n_pripa

Cu placere.
Eu sunt Camelia.

**Comenteaza**

Multumesc pentru timpul acordat. Citesc toate comentariile si raspund daca aveti vreo nelamurire. Pe curand!

Related Posts with Thumbnails

Copyright © 2009-2010 - Ella's blog | Designer