Ingrediente:
1 foaie de aluat congelat (250g)

350 g broccoli
100 g bacon
2 oua

130 g smantana
50 g mozarella
sare, piper

Preparare:

Se descongeleaza aluatul, se aseaza in tava si se inteapa cu furculita. Se pune la cuptor 15 minute la 190ºC. Broccoli se desface in buchetele, se spala si se fierbe in apa cu sare. Se lasa sa se scurga bine. Baconul se taie bucati mici sau fasii si se prajeste intr-o tigaie. Se amesteca ouale cu smantana, branza, baconul scurs de ulei si se pune sare si piper dupa gust. Se aseaza buchetelele de broccoli in tava si pe deasupra se toarna amestecul de mai sus. Se pune la cuptor 30 minute la 190ºC.

  • Google
  • Tweet this
  • Facebook

6 comentarios:

Carmen

Wow,ce bine arata!
Felicitari!Am sa incerc si eu reteta!

Unknown

Buna ziua,

In lipsa unei adrese de e-mail publice am recurs la aceasta medoda de comunicare.

BlogCluj.ro va invita sa accesati pagina: http://blogcluj.ro/special pentru mai multe detalii.

Va multumim anticipat.

Cu stima,
Echipa BlogCluj.ro

www.blogcluj.ro
contact@blogcluj.ro

Ela

Multumesc, Carmen, sunt sigura ca o sa-ti placa. Te pup.

Marcela S.

Minunata! Arata excelent.

Carmen

Iti multumesc mult!
Te pup si eu !

diana

O reteta pe gustul meu, asa ca trebuie s-o fac.
Te invit sa iei niste premii de la mine;le meriti.

**Comenteaza**

Multumesc pentru timpul acordat. Citesc toate comentariile si raspund daca aveti vreo nelamurire. Pe curand!

Related Posts with Thumbnails

Copyright © 2009-2010 - Ella's blog | Designer