Se prepara siropul de cirese:

Ingrediente:
1 compot de cirese fara samburi (680 g)
3 linguri de zahar

3 lingurite de faina alba de porumb (sau 2 lingurite amidon)
cateva picaturi de rom sau whisky

Preparare:
Compotul se pune intr-o cratita (fara cirese), impreuna cu zaharul si romul si se pun pe foc.
Cand incepe sa fiarba se adauga faina (sau amidonul) desfacuta in cateva linguri de compot si se amesteca pana se ingroasa. Se pun ciresele si se mai lasa cateva minute pe foc.

Se prepara clatitele:

Ingrediente:
1 lingura de zahar
1 lingura ulei de masline
1 pahar de lapte
2 oua
200 g faina
1/2 plic praf de copt
1/2 lingurita de sare

Preparare:
Se amesteca ouale cu zaharul si laptele, se adauga faina, sarea si praful de copt. Se amesteca pana se obtine o pasta omogena.
Se pune aluatul cu o lingura intr-o tigaie unsa cu ulei (sau pe gratar electric). Se prajesc pe ambele parti. Se servesc cu sirop calde de cirese.

  • Google
  • Tweet this
  • Facebook

10 comentarios:

diamond

mmm, ce fel arata siropul... multumesc mult pt idee :d, deobicei beam compotul, nu mi-a dat prin minte sa fac asa! super! te pup!

Ela

Multumesc, Diamond. E tare bun si se prepara repede.Te pup.

Anonim

Wow!Arata incredibil !! Am sa incerc si eu! Mult succes in continuare!
P.S. Te astept in vizita pe blogul meu!
Cu respect,
Bucatartasul Vesel

Daniela Addario

Sarbatori fericite, draga mea !
Iti doresc un Paste fericit, alaturi de cei dragi !
Pupici !

Ela

Multumesc, Bucataras.Sunt sigura ca o sa-ti placa. Am fost deja in vizita pe blogul tau si am sa mai merg, pentru ca imi place. Sarbatori fericite! Si tie Daniela draga.

CamiB

Ma gandesc ca merge si cu capsuni, nu? Arata tare bine si e o variatiune bine-venita la clatitele cu dulceata.

Ela

Cami, trebuie sa fie tare bune si cu capsuni. Inca nu am incercat dar o s-o fac. Te pup.

Kprice's DVD

Chiar delicioase! Ceea ce m-a uimit e că siropul cu cireşe are exact gustul celui din plăcintuţele de la McRaţă, iar reţetele lor sunt cam secrete dacă nu mă-nşel.:D Bunuţ de tot, mulţumesc pentru reţetă.:)

Ela

Kprice, reteta o am de la soacra-mea, cel de la McRata nu -mi aduc aminte cum e, daca seamana e pura coincidenta. Sper sa iti placa. Te pup.

Unknown

Felicitari pentru blog ! Indeosebi pentru poze sunt excelente !Incerc si eu , dar nu reusesc sa apar indexat in google.

Blogul meu :
http:/gratarelectric.blogspot.com

**Comenteaza**

Multumesc pentru timpul acordat. Citesc toate comentariile si raspund daca aveti vreo nelamurire. Pe curand!

Related Posts with Thumbnails

Copyright © 2009-2010 - Ella's blog | Designer